Yrityksen uutiset
Koti / Uutiset / Yrityksen uutiset / Kansainvälisen naistenpäivän Liigan rakentamistoiminta

Kansainvälisen naistenpäivän Liigan rakentamistoiminta

Keväällä kaiken toipumisen aikaa ja tällä erityisellä festivaalilla Naistenpäivä. Zhejiang Huachen Nonwovens Co., Ltd järjestettiin ulkona ryhmärakennus.

Noin kello 10, aurinkoisena päivänä, kaikki ystävät kokoontuivat maalaistalon musiikkiin. Seurueessamme pelattiin rajuja ulkoleikkejä, astuttiin ilmapalloille ja ihmisille sidottu silmät, mikä sai meidät täynnä iloa. Lämpimät hurraukset soivat jatkuvasti. Auringonpaisteessa koimme rajatonta iloa yhdessä, ja se täytti meidät energialla ja energialla.

Tänään lounaalla nautimme yhdessä herkullisesta BBQ:sta! Pöytä on täynnä paistettua lihaa, paahdettuja kanansiipiä, kebabia ja erilaisia ​​vihanneksia, jotka kaikki ovat tuoksuvia ja saavat ihmiset syömään enemmän! Syö vatsasi täynnä onnea!

Iltapäivällä saavuimme Chaoshan Scenic Spotiin nauttimaan Tangmein ja Songmein kauneudesta. Puutarhassa kävellessä luumunkukat kukkivat ja kauniita. Kun katson tarkemmin, en voi olla vaikuttunut heidän kauneudesta, aivan kuin olisin satumaassa. Luumunkukat vuorilla saavat ihmiset viipymään ja haluavat pysähtyä nauttimaan kauneudestaan.

Yleisesti ottaen joukkueen rakentaminen on tällä kertaa edelleen erittäin hyvä. Toiminnan laatu voi heijastaa joukkueen yhteenkuuluvuutta. Jos näin on, niin tiimin rakentaminen on hyvä esimerkki. Koko tiimi on yhtenäisempi ja ylöspäin, ystävyys syvenee ja työilmapiiri on vahvempi.

Ota meihin yhteyttä

*Kunnioitamme luottamuksellisuuttasi ja kaikki tiedot ovat suojattuja.